15 februarie 2010

Despre inceputuri

In urma unei discutii foarte interesante avute astazi intr-o pauza de cafea, am ajuns sa postez pe Youtube primul meu videoclip - si asta pentru ca, surprinzator, pe Youtube nu gasesti chiar orice. Bine, e mai degraba o poza (decat un video) care joaca rolul de fundal vizual al unei melodii care mie imi place foarte mult si pe care am descoperit-o acum vreo 2 ani, nu mai departe.

Iar pentru cei care vor fi surprinsi sa vada ca melodia este cantata de Directia 5, voi preciza ca Directia 5 a fost infiintata in 1991, de acelasi Marian Ionescu, si pe atunci facea muzica (spre deosebire de acum cand vinde floricele la colt de strada sau ceva asemanator).

Asta pentru a-mi exprima o parere despre preferintele mele muzicale si despre muzica romaneasca in general: Nu conteaza genul muzical cat calitatea muzicii create si prezentate in fata unui public (si de cele mai multe ori, calitatea muzicii se defineste prin complexitatea melodiei si talentul de a transmite un mesaj muzical).

PS: un obiectiv secundar al acestui post este sa vad daca reusesc sa postez acest videoclip pe blog (va spun alta data de ce :P).

<a href="http://www.linkedtube.com/pwekA5LIKgA6835b6640d9ab56c2f1f45b67270abb7.htm">LinkedTube</a>