15 februarie 2010

Despre inceputuri

In urma unei discutii foarte interesante avute astazi intr-o pauza de cafea, am ajuns sa postez pe Youtube primul meu videoclip - si asta pentru ca, surprinzator, pe Youtube nu gasesti chiar orice. Bine, e mai degraba o poza (decat un video) care joaca rolul de fundal vizual al unei melodii care mie imi place foarte mult si pe care am descoperit-o acum vreo 2 ani, nu mai departe.

Iar pentru cei care vor fi surprinsi sa vada ca melodia este cantata de Directia 5, voi preciza ca Directia 5 a fost infiintata in 1991, de acelasi Marian Ionescu, si pe atunci facea muzica (spre deosebire de acum cand vinde floricele la colt de strada sau ceva asemanator).

Asta pentru a-mi exprima o parere despre preferintele mele muzicale si despre muzica romaneasca in general: Nu conteaza genul muzical cat calitatea muzicii create si prezentate in fata unui public (si de cele mai multe ori, calitatea muzicii se defineste prin complexitatea melodiei si talentul de a transmite un mesaj muzical).

PS: un obiectiv secundar al acestui post este sa vad daca reusesc sa postez acest videoclip pe blog (va spun alta data de ce :P).

<a href="http://www.linkedtube.com/pwekA5LIKgA6835b6640d9ab56c2f1f45b67270abb7.htm">LinkedTube</a>

Un comentariu:

  1. da, e mare diferenta fata de ce cinta acum. I-am vazut live intr-un concert la constanta si am ramas surprinsa de cit de prost au prestat... parca le era lene sa cinte.

    In schimb aia de la Partizan, care au cintat in deschidere au fost la inaltime. Aia chiar au cintat frate.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!