26 februarie 2010

Reclama sufletul comertului

Avand un loc de munca ce consta in a sta pe Internet aproape in mod constant, sunt oarecum obisnuita cu peisajele pe care le ofera acest mediu. Si totusi online-ul de pe RO reuseste uneori sa ma minuneze.

Din seria: "ce idei trasnite de a scoate bani din nimic mai gasim pe RO", am dat aseara, pe un site de proverbe si zicatori, de un anunt Google Adsense care mi-a smuls mai intai un zambet si apoi un hohot de ras sadic. Anuntul arata cam asa:



Mai nene, romanul se stie.. s-a nascut poet! Si mai nou si-a descoperit si talente de businessman. Pai cum i-o fi venit idea acestui Juan (pentru ca asa se intituleaza site-ul) sa scoata bani de pe urma slabiciunilor altora si sa vanda o carte care ii invata pe barbati sa "agate gagici"? Asta cred ca ni se trage de la prea multe filme de Hollywood sau de la o filozofie de marketing tot de origine america: "SEX sells!!"

Dincolo de nastrusnicia ideii (si or fi si altele de genul asta pe net, mea culpa daca nu le-am cunoscut pana acum), consider ca miscarea de marketing este una care are la prima vedere cateva calitati:
- titlul este de impact
- limbajul adaptat targetului
- Adsense-ul este o metoda mai putin costisitoare decat altele

Pentru restul povestii, va las sa descoperiti singuri site-ul. E un deliciu.. mai ales in materie de psihologie feminina. :)

5 comentarii:

  1. io m-am hotarat sa vand en-ligne blana ursului din padure : contra une sume rezonabile va spun unde-i padurea si cum arata ursul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Si cum ar suna anuntul? "Vrei sa iei blana de urs?"

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o sa-mi fac un site cu titlul "Cum sa mananci ciocolata pana dai in diabet dar slabesti vazand cu ochii". Cred ca ar prinde :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Ai descoperit vreun fel de ciocolata care are aceste proprietati miraculoase? yammmyyy :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm... trebuie sa recunosc ca ai dreptate, mai ales cu adaptarea limbajului la target si impactul titlului asupra... tot asupra targetului :)

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!