17 martie 2010

Romania pe Facebook

Aflu astazi la metrou (na' ca sunt bune la ceva si televizoarele alea puse pe peron)ca Romania e pe Facebook! Ce chestie, imi zic, si isteria asta cu Facebook. Daca a ajuns pana si Romania sa "existe" pe Facebook.

Ajuns acasa si intru pe Internet sa caut. Se pare ca sunt in urma cu trendurile si cu stirile. Romania e de muuult pe Facebook. Cel putin din 2008. Are chiar 2 pagini. Una care se prezinta emblematic sub figura tricolorului si intra la categoria Travel. Cealalta, mult mai serioasa, se recomanda cu stema nationala si se afla la categoria Government. Dar recunosc, nu am avut niciodata nici un interes sa caut o astfel de pagina pe Facebook. Nu sunt foarte patrioata si in orice caz, cred ca promovarea Romaniei este o pierdere de vreme si de bani.

Desi nu-mi imaginam ca ar exista vreun functionaras de-abia iesit de pe bancile studentiei care administreaza acum o pagina de Facebook pentru tarisoara noastra, ascuns undeva pe la un subsol la Ministerul de Interne sau de ce nu pe la Turism, nu ma asteptam chiar la asta.. O adunatura de link-uri, comentarii, interjectii, semne de punctuatie fara noima, fara scop, fara nici o urma de respect nici pentru limba romana, nici macar pentru Facebook (in calitatea lui de mijloc de comunicare, prin simplul fapt ca nu exista comunicare pe aceste pagini). Mult zgomot. Multa dezordine. Multa mizerie. Ca sa va faceti o idee, e ca o plimbare de sambata dimineata in piata Rahova. (un loc de altfel respectabil)

Ca sa nu ziceti ca am ceva cu Romanii sau cu felul lor de a fi, va invit sa cautati pe Facebook si alte tari si sa faceti o comparatie. Eu am cautat doar 3: Franta, USA si UK. Fiecare pagina e intr-un fel o oglinda a tarii respective. Inclusiv paginile de Facebook ale Romaniei.

Drept concluzie nu pot sa spun decat ca imi intaresc parerea exprimata mai sus: promovarea Romaniei este o pierdere de timp si de bani.

3 comentarii:

  1. daaaa, si mai e si treaba aia cu site-ul "e-romania" care cica ar fi costat muuuumu mult de tot. Si mai vor sa faca un portal care o sa coste pe undeva pe la 500 milioane de euro... DECI Romania in ONLINE.

    Oaua, ouaua si iar ouaua

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) am auzit ca proiectul cu portalul este temporar suspendat din motive de bani. Cred si eu, tre' sa stranga banii astia mai intai ca sa-i poata fura apoi in liniste :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, din cate stiu eu chiar pe e-romania vor sa dea 500 de milioane. Si probabil ca l-au suspendat ca sa inventeze ceva mai creativ prin care sa fure banii, cred ca a fost prea de tot cu un simplu portal.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!