21 aprilie 2010

Noua reclama 7days

In ultima vreme am vazut o gramada de reclame proaste la teve. Incepusem sa cred ca aceasta criza economica mondiala a afectat definitiv nu numai bugetele de publicitate ci si creativitatea (sau vointa) publicitarilor.

Si apoi in week-end s-a intamplat sa vad o reclama super ok, poate cea mai buna din ultima vreme. Este vorba de o noua reclama la croissant-ul 7 days Max. Cred ca pana astazi toata lumea a vazut-o si a si remarcat-o, nu? Intr-adevar, nu mai e vorba despre acele reclame prafuite cu crema de ciocolata care curge rauri-rauri pana la a crea cel mai pufos croissant de pe piata. Thank God that is over!

In schimb mi se pare o reclama foarte.. fresh si care chiar vrea sa transmita un mesaj dincolo de calitatile nutritive ale produsului. Ca o coincidenta e un mesaj care imi place. :)

Cautand pe Youtube aceasta reclama la 7days, constat ca ea nu e de conceptie romaneasca.. ce uimire! Pentru exemplificare, iata reclama in versiunea ei..sarbeasca banuiesc. Dar astept cu nerabdare sa apara si pe la noi mai multe informatii despre ea.



Cui ii mai place noua reclama 7days?

16 comentarii:

  1. Aseara am vazut-o si eu pentru prima oara si la fel am ramas placut surprinsa! In sfarsit o reclama care a reusit sa-mi capteze atentia pentru cateva secunde. La mai multe atunci!

    RăspundețiȘtergere
  2. dom'le ... io am vazut reclama asta de mai multe ori la TV si niciodata nu am avut rabdarea si curiozitatea sa o vad pana la capat si nici sa aflu pe cine sau ce "reclama"

    am vazut acum varianta de pe blog si am asteptat sfarsitul sa vad ce e spectaculos : ma pregatisem sa raman cu gura cascata dar ... dezamagire ... o intreaga aventura pentru un prapadit de cornulet cu crema ... mmiirrrrrr

    cum vad io o reclama la cornuletzul asta ? Fred si Barney fura reteta de la extraterestrii, il produc si il vand ilegal ... tot la extraterestrii :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da..Like it! acum cateva seri am vazut-o si eu si mi-a ramas un pic in minte..am gasit ceva asemananari ..da..si eu cu prieteneii cand plecam pe la padure sau mai stiu ce drumetii, aveam negresit un croissant d-asta in rucsac.Ne gandeam noi inainte de plecare..ce sa luam de mancare? pai un croissant ceva acolo :))
    dar de asta ce ziceti?? : http://www.youtube.com/watch?v=E8ze0dJFd-M

    RăspundețiȘtergere
  4. Putem sa o numim pe Elena de acum -evident dupa celebrul Gica Contra - Elena Contra?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie una imi place reclama .
    Cativa de "nu nu nu " apoi multi de "da da da "

    RăspundețiȘtergere
  6. @adriana: mi s-a parut mie ca ala e Hugh Jackman.. habar n-aveam ca stie sa danseze :)) in rest, nu prea ma omor dupa scene de-astea de musical-uri. Si "Drink positive"?? Really??

    RăspundețiȘtergere
  7. @kykyriky: :))) cu ideea asta cui vrei sa vinzi croissant-ul.. contrabandistilor sau celor care se simt extraterestri?

    RăspundețiȘtergere
  8. @miruna: da, cred ca textul care acompaniaza reclama este in ton cu imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
  9. pai ... as vinde la cine da mai mult :P

    RăspundețiȘtergere
  10. si mie imi place e tare , pacat ca nu se gaseste in var. romaneasca ca am cautat si eu , si uite asa cautand am dat si de blog:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @adrei: ma bucur ca ai dat de blog :)) sa ma anunti cand gasesti varianta in romana :)

    RăspundețiȘtergere
  12. eu personal, ma dau in vant dupa reclama de la apa Dorna, aia cu natura intalneste orasul :P
    pe asta nu am apucat s ao vad inca, ce e drept, nici ep acasanu prea am stat mult...

    RăspundețiȘtergere
  13. Aproape cea mai buna reclama! Intra in top 5.

    RăspundețiȘtergere
  14. cum zice si reclama: CE TAREE E!!

    RăspundețiȘtergere
  15. normal ca va place, doar va da pe tava niste noutate

    RăspundețiȘtergere
  16. nu este nici o noutate, nu este originala. este inspirata (mai bine zis copiata) din filmul "The rules of attraction" din 2002. Exista o scena, "The trip", care este oglinda acestei reclame. Vedeti aici la ce ma refer: http://www.youtube.com/watch?v=7POJjKRzTh8

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!