21 iunie 2010

10 lucruri inutile care fac viata mai frumoasa

Am vrut sa scriu un post lejer.. de week-end. Cand toata lumea e mai relaxata, distrandu-se cine stie unde sau dimpotriva lenevind prin casa, cu gandul la planuri de viitor. Din pacate nu am avut un week-end relaxat decat partial, asa ca am fost nevoita sa continui acest post in mod absolut fortat in aceasta monotona zi de luni. :)

Si daca era vorba de acele momente de relaxare, de incarcare a bateriilor sau pur si simplu de odihna din viata noastra, ma gandeam ca fiecare dintre noi se inconjoara de obiecte sau lucruri marunte, inutile in esenta lor, dar care ne fac viata putin mai frumoasa.

Pentru mine, un TOP 10 al lucrurilor inutile care imi fac viata mai frumoasa ar arata in felul urmator:

1. Cerceii - imi place sa-i port mai mult decat orice alt accesoriu, sa-i aleg dimineata inainte sa ies din casa, sa-i colectionez. Pentru ca in fiecare zi ma fac sa zambesc si sa ma simt mai bine.

2. Esarfele - sunt un accesoriu care de multe ori nu isi gaseste utilitate in garderoba noastra. Cu toate acestea, m-am obisuit de vreo 4 ani sa port esarfe atat de mult cat pot (ceea ce inseamna mereu, mai putin pe timpul verii).

3. Ciocolata
- stiu ca intra mai degraba la capitolul Placeri Vinovate, dar daca ne gandim putin chiar este un lucru inutil, creat exclusiv pentru a ne face viata mai frumoasa. Mai ales in momentele in care ne simtim tristi sau epuizati.

4. Cafeaua si tigara de dimineata - Nu imi pot incepe ziua fara ele, e adevarat. Dar imi dau seama ca sunt niste lucruri inutile. In schimb de fiecare data imi fac ziua sa inceapa asa cum trebuie.

5. Florile - chiar mi se par niste obiecte complet inutile. Mai ales cand este vorba de flori ornamentale, pe care le primim cadou. Pe de alta parte, ne face intotdeauna placere sa le primim, nu-i asa? O fi vreo smecherie antropologica feminina inca neexplicata...

6. Scarile rulante - mai ales cele de la metrou! Da, puteti s-o numiti si lene, dar mie mi se par o inventie care te ajuta sa faci o economie extraordinara de timp si de energie. Pe care o putem investii in actiuni mult mai utile decat urcatul sau coboratul unor scari.

7. Terasele si cafenelele - va puteti imagina o vreme cand nu existau terasele si cafenelele? Desi o actiune destul de comuna si banala, a sta la o cafea/bere/suc/ceai nu are chiar o utilitate specifica (nimic ce n-ar putea fi indeplinit de masa din bucatarie). In schimb ofera genul de socializare care mie imi place foarte mult. Un moment de respiro sau o discutie cu prietenii..nu se poate intampla decat la o terasa.

8. Desenele animate - sunt inutile prin prisma faptului ca rareori te mai pot invata ceva sau iti pot aduce un gand/ o idee noua. Dar s-ar putea sa ti se para utile daca te gandesti la faptul ca te ajuta sa zambesti si sa redescoperi copilul din tine.

9. O minge din burete cu Smiley - cel mai recent obiect inutil pe care mi l-am cumparat, fiind constienta de faptul ca este inutil. El nu face decat sa ma priveasca de pe birou si sa-mi zambeasca. Ocazional si-a indeplinit rolul de a ma "destresa" sau de a stresa colegii de birou. :)

10. Acest blog insusi este, pentru mine, un spatiu al inutilitatii in care imi adun, din cand in cand, gandurile. Iar acest privilegiu imi face viata mai frumoasa!


Pentru voi care sunt lucrurile inutile care va fac sa va simtiti mai bine?

4 comentarii:

  1. hm .... acest blog e un spatiu al inutilitatii?! oare ce caut eu p-aici? :((((((

    ma duc sa ma uit la desene animate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai.. iti da de mancare sau iti aduce bani, iti asigura sanatatea ? In sensul asta este un spatiu al inutilitatii. Dar o inutilitate placuta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai imi protejeaza sanatatea : daca n-as sta pe blog(uri) as munci mai mult la job deci ... sanatatea mea fizica si mintala s-ar altera ... as imbatrâni mai repede :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. cu 1, 2, 3 ma identific, de 7 mi-e dor, am nostalgii de 8 iar 10 ar putea fi pe primul loc.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!