16 iulie 2010

Un altfel de spam?

Mai rar se intampla sa primesti spam care sa treaca de filtrul de la Yahoo. Si mai rar se intampla sa primesti un mail spam pentru care cineva si-a dat silinta sa nu arate a spam.

As vrea sa vedeti si voi ce mail ingenios am primit eu acum vreo 2 saptamani. Mailul este de la "Alexandra":

Buna,

Ce mai faci?
La mare cum a fost vremea sper ca macar voi ati avut putin soare ca la noi a cam plouat aici si am stat mai mult in cabana uitandu-ne la filme si pe net.

Apropos, mai jos este linkul site-ului despre care ti-am povestit ca are premii misto.
www.business-kombat.ro
Ideea este ca site-ul nu are prea multi utilizatori asa ca ai foarte mari sanse sa castigi. De exemplu fratele meu a castigat deja de doua ori in ultimile 3 saptamani J.
Mai vorbim la telefon sa iti spun cum sa rezolvi jocul.

Pup,
Alex

Pe mine m-a impresionat stilul in care a fost scris mail-ul. Si dupa cum spuneam, faptul ca cineva si-a dat silinta macar sa fie original atunci cand trimite un spam. Aproape ca m-a facut sa dau click pe link. Aproape :)

Voua ce impresie va lasa acest mail? Ati da click?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!