20 august 2010

Cat de deschisi suntem la schimbari?

O schimbare nu vine niciodata singura. Poate pentru ca ne schimbam noi, cu totul. Si toate in jurul nostru ni se par diferite, avand alte culori, capatand noi sensuri. Si trecutul, si prezentul si viitorul il filtram prin aceasta noua situatie in care ne aflam.

Eu nu cred ca reactionez foarte bine la schimbari. Dar recunosc faptul ca dupa fiecare schimbare am evoluat putin. Am deschis o noua usa, am descoperit o noua lume. Asa se va intampla probabil si de-acum inainte.

Nu e foarte usor sa faci o schimbare, mai ales pentru ca ai vrea sa nu renunti niciodata la persoanele si lucrurile dragi. Pe acestea le voi pastra pe toate in suflet, si daca fac proba timpului, si in viata mea de zi cu zi.

Iti trebuie curaj sa renunti la ceva si sa imbratisezi un altceva necunoscut. Voi de ce credeti ca e nevoie pentru a face intr-adevar o schimbare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!