30 ianuarie 2011

Muzica pentru spirit

Ascult cu placere muzica mai veche. Si pe masura ce ascult, imi dau seama ca exista melodii pe care le leg, iremediabil, de un moment al vietii mele, de o intamplare sau pur si simplu de o stare de spirit. Sunt melodii care au insemnat mult la momentul respectiv si pe care le-am ascultat obsesiv. Mai jos o selectie din lista mea scurta de melodii "obsesive":

..din vremea in care aveam nevoie de o gura de resemnare, din cand in cand:

Guns N' Roses - November Rain



Lake of Tears - Forever Autumn



.. din perioada mea mai "indie":

Feist - Gatekeeper



Noir Desir - Le vent nous portera



.. si din ciclul "Fara de care nu pot supravietui":

Luna Amara - Gri Dorian



Aerosmith - Dream on



Lista voastra ce ar cuprinde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!