11 ianuarie 2011

Ce vrei de la blogul tau in 2011? - Leapsa

Primul gand care imi trece prin cap cand vad intrebarea este sa nu mai las sa treaca 2 saptamani pana vad o leapsa care imi este adresata! Ii multumesc Iuliei pentru ea, apreciez ca nu m-a uitat. :)

In acelasi spirit, ceea ce-mi doresc de la Gri Dorian in acest an nu este simplu, dar voi incerca oricum:

1. Sa scriu mereu mai mult, mai bine si mai util. Stiu ca e o banalitate, dar cred ca pentru oricine face acest exercitiu este important sa ofere o plus-valoare prin ceea ce scrie. Sau cel putin asa cred ca ar trebuie sa fie.

2. Sa fac mai multi oameni sa interactioneze pe blog. Si eu cu ei. Desi este un blog personal, nu cred ca ar mai fi la fel de fun fara schimburile de opinii, parerile diferite si placerea de a discuta constructiv cu altii.

3. Mi-as dori tare mult ca pe Gri Dorian sa vorbesc numai despre lucruri frumoase. Despre lucrurile care ne fac viata mai frumoasa. Cu alte cuvinte, sa ma tina pasa asta de optimism de inceput de an cat mai mult si cu totii sa ne indepartam cat mai mult de tot ce inseamna gri.

Dincolo de aceste deziderate, nu cred ca am un plan pentru blog. Dar aceasta intrebare mi-a deschis apetitul pentru crearea unuia! Si pentru ca nu e frumos sa stai la masa singur, dau leapsa mai departe, la :

Deea pentru ca are nevoie de exercitii de "scriitura" in perioada asta, si

Alex pentru ca e subiectul lui preferat. :)

Poate ne reunim la sfarsit de an sa vedem ce-a iesit din dorintele noastre pe bloguri. Pana atunci, nu uitati ca astept toate parerile si dorintele pentru propriile voastre bloguri in comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!