10 ianuarie 2011

In loc de inceput - II

As fi vrut sa incep 2011 prin a ura toate cele bune celor care (mai) ajung, intamplator sau nu, pe acest blog. Si as fi vrut sa fac aceste urari in primele zile din an, atunci cand eram mai relaxati, de-abia intorsi din vacante, inainte de a intra, brutal, in ritmul nostru cotidian alert.

Nu s-a putut. Cu toate acestea, tin mortis sa incep al doilea an de blogging pe Gri Dorian prin a le multumi celor care m-au citit si celor care au interactionat pe acest blog. Da, desi a inceput ca o joaca, Gri Dorian a implinit un an de existenta. Cu toate ca ultimele luni au fost cam tacute, eu ii ofer blogului meu drept cadou o aroganta: curajul de a exista in continuare.

Acum un an, eram in cu totul alt loc - mental si spiritual. De atunci s-au schimbat multe. Poate chiar eu m-am schimbat fara sa stiu. Oricum, ma bucur ca 2010 s-a terminat. Acum putem privi cu totii spre un nou inceput (desi trebuie sa recunosc ca urasc Revelionul tocmai pentru acest lucru).

Ma uitam pe postarile din 2010. Retrospectiv, totul imi pare o joaca de copii. Ca si rezolutie pentru anul nou, eu imi doresc - si va doresc - fix acest lucru : sa pastram acest lucru marunt si minunat, puterea si dorinta (si mai ales curajul!!) de a ne juca. De a crea, de a descoperi, de a schimba putin cate putin lumea din jurul nostru, cu zambetul pe buze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!