28 februarie 2011

Nu dati banii pe prostii, luati sucuri la copii..

Voi cat de atenti sunteti la datele de expirare ale produselor pe care le cumparati?

De cand am patit-o de cateva ori acum cativa ani, eu sunt foarte atenta la datele de expirare ale produselor pe care le cumpar din magazine. In special la produsele perisabile, cum ar fi carnea, lactatele, produsele proaspete in general.

Ceea ce nu stiam - decat pana acum cateva zile - este faptul ca pana si Coca Cola are o data de expirare inscriptionata pe ambalaj. Dupa ce am aflat acest lucru, am inspectat mai multe sticle de suc pe care le aveam prin casa. Perioada dintre data de ambalare si data de expirare este in medie de 6 luni! Acum ca stiu acest lucru, ma gandesc de cate ori nu am baut cola sau orice fel de bauturi de genul acesta care erau trecute de perioada de expirare?! Ma gandesc numai la sutele de sticle de suc care stau in galantarele alea in strada, in soare, fara sa stie nimeni cat de des sunt ele schimbate.

Partea buna este ca exista Internet-ul. In felul asta, putem afla mai multe informatii despre data de expirare la bauturile carbogazoase. Noroc cu americanii astia ca sunt mai invatati ca noi sa puna intrebari, ca daca stateam dupa ANPC cu siguranta aflam cand era prea tarziu (apropo, complet inutil site-ul ANPC, si foarte "urat") : si anume faptul ca data de expirare la sucuri nu inseamna neaparat ca putem cumpara produsul stricat dupa aceasta data, ci pur si simplu ca sucul respectiv isi pierde din culoare si gust (cu alte cuvinte din proprietatile care ii dadeau pretul respectiv). Puteti afla mai multe aici.

Macar o veste buna pe ziua de azi.. Asta dupa ce am hotarat sa o mai raresc SI cu sucurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu!