29 martie 2010

In ce se masoara fericirea luni dimineata

Stim cu totii ca zilele de luni sunt cele mai deprimante. Mai ales pentru cei care se trezesc de dimineata, pentru a incepe o noua saptamana de munca. Cu totii rezistam totusi (mai mult sau mai putin eroic) acestei depresii, cu ajutorul unor ganduri frumoase, cu speranta unor zile cu mai mult soare sau pur si simplu cu indiferenta.

Pentru ca in dimineata asta orice astfel de gand nu pare suficient pentru mine, as avea nevoie de niste idei. Voi cum treceti peste depresia de luni dimineata? Care sunt acele ganduri care, intr-o zi de luni, inseamna fericirea?

5 comentarii:

  1. Eu nu trec foarte repede peste aceasta depresie dar in incercarile mele ma gandesc asa: "ok, ma duc azi si imi iau un medical de maine ca nu mai pot", "hai ca trece repede si acum vine vineri", "vine pastele!fii vesela si vine iepurasul si la tine", "da-te jos din pat si gandeste-te ca acum vine pauza de la 12 si apoi 4 ore trec ca vantul", "hai Corina, ca il ignori si azi pe G si seara daca nu ai chef nu te duci in oras si vii si te culci/te uiti la film/ iti iei un episod din flash forward/etc", "treci si spala-te ca trece timpul si iar nu-ti iei mancare si apoi te plangi ca n-ai bani".
    Si asta m-am gandit numai azi de dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) De obicei la mine ganditul face si mai rau. Dar e bine sa ne auto-motivam :p

    RăspundețiȘtergere
  3. e calculatorul meu de vina, sau ai schimbat fontul ??? Nu vad scrisul decit daca il selectez...scie cu maro peste maro

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine se vede ok, cred ca e calculatorul tau.

    RăspundețiȘtergere
  5. here's a different perspective...din fericire ...eu nu am depresiile astea inca..asta pentru ca nu muncesc...si in general...lunea ma refac dupa weekend...deci ma odihnesc...ba chiar cateodata abia astept sa vina lunea sa prind putin timp in care sa stau. Ideea e ca imi propun multe in prima zi din saptamana dar..niciodata nu le fac...deci sunt una din persoanele care inca se bucura de fericirea de luni dimineata;)))

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!