25 martie 2010

Ne vedem joi!

Imi plac zilele de joi. Sunt intotdeauna parca mai interesante si mai optimiste decat celelalte zile ale saptamanii. Nu stiu daca am avut candva o intamplare frumoasa intr-o zi de joi de mi-a ramas aceasta impresie de bine pana acum. Sau pur si simplu subconstietul meu a invatat ca joia toata omenirea se pregateste de week-end :)

Imi aduc aminte ca in liceu joia era o zi speciala. Era ziua in care ieseam din cotidian, cand ma intalneam cu niste prieteni in redactia ziarului local din Galati. Era veselie mare, aveau loc discutii mai mult sau mai putin interesante, uneori plimbari si iesiri pe la bere. Era de fapt ziua in care fiecare dintre noi isi punea intr-un fel sau altul viata la cale. Locul acela nu era decat o antecamera a vietii, unde visele noastre prindeau radacini in concret. Pentru ca acolo puteam fi cine vroiam noi sa fim si ne puteam exersa personalitatea in formare. Si se numea pur si simplu "Tranzit prin adolescenta".

Poate de acolo joi a ramas pentru mine ziua in care "am voie" sa fiu mai visatoare si mai optimista ca oricand. Soarele straluceste mai tare, mizeriile din jurul meu nu ma deranjeaza atat de tare iar eu ma gandesc cu seninatate la viitor. Sunt sigura ca pana si primavara vine in fiecare an intr-o zi de joi! Cine stie, poate chiar astazi..

In cazul vostru cum este? Aveti o zi a saptamanii care vi se pare mai speciala decat celelalte?

3 comentarii:

  1. Da, la mine este ziua de miercuri :D Nu stiu de ce mi se pare speciala (poate ca atunci iau eu pulsul saptamanii).Parca miercuri de dimineata sunt mai bine dispusa, imi vine sa ma imbrac mai frumos si vad lucrurile altcumva, oarecum mai optimist.Mh..poate si pentru ca in cei trei ani de facultate, ziua libera era miercurea :)) De-ar fi asa si acum..Ete ca am lasat si eu primul commentariu :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cam de miercuri la pranz incep sa simt miros de "special". Sunt ceva mai optimista decat tine :). Vineri pe la ora asta (adica 17), incep sa ma simt ca pestele in apa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @adriana: la cat mai multe comentarii.. blogosfera in general :p

    @iulia: inseamna ca esti o persoana destul de optimista. De miercuri pana duminica..e ceva :) Si eu pe vineri dupa-amiaza incep sa ma gandesc cat as vrea sa fug in lume.. macar si pentru un week-end :)

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!