19 aprilie 2010

10 lucruri care imi plac

Am primit in acest week-end o leapsa de la Cristina. Tema: 10 lucruri care imi plac. Hmm.. buna intrebare, nu cred ca m-am mai gandit de mult la aceste lucruri. Cateodata e atat de revigorant sa iti aduci aminte de lucururile care iti fac placere. So here I go...

Imi plac animalele.

Imi place sa fac fotografii. (si sa exersez de cate ori e posibil pentru a deveni mai buna la asta)

Imi place sa ma urc pe munte.(rucsac, bocanci, cort si tot tacamul)

Imi place publicitatea.

Imi place sa scriu.(mai putin poezii :p)

Imi place sa ma uit la South Park.

Imi place sa beau o bere in Vama Veche. (si o tequila daca se poate :p )

Imi place sa incerc mancaruri traditionale ale altor culturi (si in general orice e diferit de mancarea noastra).

Imi place sa ascult Lake of tears (albumul Forever Autumn) atunci cand sunt trista.

Imi place sa dansez singura prin casa (eventual cu mopul in mana :)))

Cu zambetul pe buze, trimit leapsa mai departe, la Deea si la Posesor de bebe strumf.

2 comentarii:

  1. he-he....ia uite ce de lucruri noi am aflat despre tine! Uite ca sint bune lepsele astea intre noi, ca vreusim sa vedem si aspecte care ne-au mai scapat (desi am vorbit o gramada si la serviciu si pe la bere)

    Nu stiam ca dansezi cu mopul...ce ris trebuie sa fie pe Cris cind te surprinde :))).

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) "Cris" nu a avut inca aceasta fericita ocazie. recunosc.. fac asta numai cand stiu ca nu ma vede nimeni :P Dar acum a aflat datorita comentariului tau :)))))

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!