6 aprilie 2010

Pauza de la trait

Astazi a fost una din acele zile in care nu e bine sa iesi din casa. Prea multe ganduri amortite, mahmure, dezorganizate, ca sa poti sa traiesti.

As fi luat mai degraba o pauza de la trait. Sa stau toata ziua in linistea casei mele. Intr-un fotoliu confortabil, citind o carte buna si ascultand Jacques Brel. Sau pur si simplu ascultand ploaia.

Mi-e dor de un astfel de timp liber. Linistit si nepasator. Poate si pentru ca nu am apucat sa fac toate aceste lucruri ieri. In singura zi libera pe care am avut-o de foarte multa vreme.

Voi ce ati fi facut astazi in loc sa va duceti la munca?

10 comentarii:

  1. Cred ca as fi dormit! Si cand m-as fi trezit, m-as fi uitat la niste filme bune, le tot adun prin calculator asteptand zilele ploioase :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, filmele sunt intotdeauna si alegerea mea, daca nu am chef sa citesc. mai ales ca imi aduc aminte de anumite perioade din studentie cand numai asta faceam. ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu as fi performat vreo activitate intelectuala daca eram libera si azi. Azi aveam chef de joaca, de competitie: remi, carti, canasta, table...Sau, daca era frumos afara vreun tenis. Dar a plouat. Si nici nu am stat acasa. Ufff

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, remiiii :) A propos.. cand facem un tenis? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. hehehe, ce mai vremuri. io - pauza de serviciu dar nu de bebe strumf, noroc ca si el a tras a somn, asa ca am dormit amandoi.

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe :) sunt de acord, nu poti si nici nu cred ca e nevoie vreodata de pauza de bebe strumf.

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia in seara asta am apucat sa intru pe blog :D
    EU pot sa spun ce am facut in acea zi pentru ca NU m-am dus la servici: m-am trezit prima data la 9, m-am uitat pe geam, am zis "brrrrr, iac ce vreme", si m-am bagat in pat la caldurica unde am tras un pui de somn inca o ora. M-am trezit, mi-am facut o cafeluta mare cu spuma si am pus si putin frisca si am intrat pe mess unde Carmen murea de dorul meu:))
    Apoi m-am gandit ca as putea sa mai trag un pui de somn, mi-am pus muzica si am adormit iar:D
    A venit mama si mi-a facut de papa o salata mare cu de toate si suc natural de portocale. M-am uitat pe geam si la fel: ploaie mocaneasca ce te indemna la somn. Deci ce am facut???? Da da da am dormit!!!!! Si seara cand mi-am dat seama ca am pierdut o zi dormind, m-am uitat la filmele mele si am trimis niste oferte cu fantana de ciocolata si ce crezi?Mi s-a facut iar somn:)))))
    A fost o zi super in care chiar am dormit cat si cand am vrut fara sa ma deranjeze nimeni:)
    Stiti ca ma gandesc la voi nu?:P

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) cred ca te invidiem. si pentru ziua de marti, si pentru miercuri... chiar si pentru astazi. Maine poate mai putin pentru ca e vineri!!! :)))
    Dar si noi ne gandim la tine :D Spor la fantanit! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Jacques Brel, spui?! De acord! Dar nu "Ne me quitte pas"... Ce-ai zice de "La valse a mille temps?". Nu suna mai optimist?!

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Actually..Ne me quitte pas este o melodie preferata de-a mea. Dar La valse a mille temps e intr-adevar mai optimista :) si mult mai "frantuzeasca". Et Paris qui bat la mesure...

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!