15 iunie 2010

Blogging planificat

In exclusivitate in aceasta saptamana! Punem in practica ceea ce am invatat saptamana trecuta despre time management si crearea de continut de calitate cu ajutorul unor reguli simple si eficiente.

Cel putin asta este provocarea venita din partea Anei Matei, care face la inceput de saptamana o planificare a posturilor saptamanii pe blog.

Trebuie sa recunosc faptul ca aceasta leapsa m-a prins intr-un moment de dezorganizare totala. Cel putin pentru blogging.

Dar voi raspunde la provocare si va invit pe toti cei care vedeti acest mesaj sa urmariti posturile acestei saptamani pe Gri Dorian:

1. Cat de eficienta este publicitatea? (Reclamele ne determina sa cumparam sau doar ne distreaza?)

2. Evenimentul saptamanii: Aerosmith la Bucuresti

3. 10 lucruri inutile care imi fac viata mai frumoasa

4. Ce sa faci cand te plictisesti. (Aberatii pe o tema data de Google)

5. Retete culinare: cum se mananca in Turcia?


Stiu, nu prea au legatura aceste teme unele cu celelalte. Dar macar o sa ne distram. :)

Cum vi se par temele? Alte subiecte despre care ati vrea sa cititi? Astept propunerile voastre in comment.

P.S.: Cine vrea sa preia provocarea? Astept inscrieri.

6 comentarii:

  1. Eu m-am inscris deja, la invitatia Anei. Dar si pe mine m-a cam prins pe picior gresit... Asa ca poate o sa ma leg de faptul ca nu am precizat la care saptamana ma refeream, ca altfel nu prea am sanse :)

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca mai interesant ar fi sa ne povestesti despre efectul razelor gamma asupra anemonelor ...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) @Kykyriky: am notat. si o sa ma organizez sa scriu pe acest subiect saptamana viitoare. :p
    @Iulia : E bine si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. va rog sa nu trisati, adica sa mergeti pe prinicpiul "da-mi 100 lei ca ti-o dau maine" ! ati promis ... asa ca tre' sa scrieti ... da' nu peste 2 ani :P

    RăspundețiȘtergere
  5. pai Iulia nu a promis.. inca :) accepta provocarea cand vrea ea.. sic!
    Cat despre mine, poti sa citesti postul de astazi :) Astept parerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce mistoo, as vrea sa ma bag si eu dar ma tin dupa voi atat de greu, abia ma tin dupa bebe :P
    si asa sunt restanta la o leapsa..ce naspa..

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!