3 iunie 2010

Sfaturi de time management pentru blogging

Sunt sigura ca majoriatatea oamenilor care sunt utilizatori in blogosfera romaneasca au si propriul blog. A mentine un blog activ si interesant poate fi o treaba anevoiasa, din diferite motive:

- lipsa timpului
- lipsa de inspiratie
- lipsa de incredere in propriile pareri

Exista destul de multe resurse pe Internet care ofera sfaturi pentru a rezolva mai usor toate aceste aspecte si pentru a va ajuta sa scrieti pe blog mai bine si mai usor.

Pana sa realizez o lista cu cele mai importante dintre ele (pentru ca asta intentionez), va recomand un articol care mi s-a parut bine structurat si util (in special pe tema de time management), de pe un blog care mi se pare foarte simpatic realizat:

Social Media Examiner - 6 ways to Constantly Produce Qaulity Blog Content

Voi cum faceti pentru a va tine in viata blogul? Care sunt sursele voastre de inspiratie?

3 comentarii:

  1. io n-am blog personal da' am pareri : cred ca sarea si piperul unui blog sunt carcotasii :D

    e de ajuns un carcotas care sa dea foc la post-uri ca sa sara in sus si alti "comentatori" si astfel blogul tau va prinde viata :)

    P.S. ai nevoie de un carcotas ? am preturi reduse pana in septembrie si oferta de carcoteli "blânde" pana in decembrie - de ziua nationala :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Kykyriky pentru oferta! :)) Suna tentant, dar o sa te las sa carcotesti cat vrei si fara bani pe blogul meu, ce zici?

    Carcotelile pot veni si din post-urile unui blog. De fapt, cel mai usor e sa atragi atentia cu subiecte sau pareri controversate. Dar deocamdata iti las tie aceasta onoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc frumos !

    ai grija : I'm watching you !

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!