24 iunie 2010

Ce sa faci cand te plictisesti?

Trebuie sa recunosc faptul ca m-am inspirat pentru acest post dintr-un articol al Iuliei (Blogdebucuresti.ro) in care ne-am amuzat cu totii vazand care sunt dilemele romanilor pe Google.

In aceasta nota, m-a amuzat una din sugestiile Google: ce sa faci cand te plictisesti? . De fapt este vorba de cea mai cautata fraza care incepe cu "ce sa faci cand.." pe Google RO.

Desi intrebarea este amuzanta si starneste rasul, o sa incerc sa raspund la ea nu facand "misto" ci oferind cateva sfaturi practice.

Asadar, ce sa faci cand te plictisesti? 3 tipuri de actiuni mi se par a fi eficiente si la indemana:

1. Fa ceva ce-ti face placere - gandeste-te la o activitate care te relaxeaza, te amuza sau iti stimuleaza creativitatea. Ce nu ai mai apucat sa faci de mult?

2. Fa ceva nou, ceva ce ai amanat de multa vreme - Iesi din casa, viziteaza un loc nou, incearca un bar in care nu ai mai fost pana acum, invata sa canti la chitara sau sa faci origami, suna un prieten pe care nu l-ai mai vazut de mult.

3. Fa ceva iesit din comun. - Ce nu ai indraznit niciodata pana acum sa incerci? Nu e nici un moment mai bun decat acela in care te plictisesti pentru a face ceva care sa omoare rutina.

Te-a inspirat ceva din cele spuse mai sus? Voi ce faceti atunci cand va plictisiti?

4 comentarii:

  1. io cand ma plictisesc intru pe bloguri si scriu acolo comentarii de lauda si admiratie la adresa post-urilor si mai ales la adresa autorilor care au binevoit sa ne insenineze internetul cu asa minunatii :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te suspectez de faptul ca o faci de placere nu pentru ca te plictisesti. Am ghicit? :)) Cat despre minunatiile autorilor.. o adevarata intreprindere anti-plictiseala, recunosc :p

    RăspundețiȘtergere
  3. ai intuit bine : o fac din placerea nemarginita de a plictisi pe altii care n-au ce face si ne ... ei pe noi :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. pai io cred ca si acum plictisesti kykytiky dar asta e...cand omu' se plictiseste...devine plictisitor :(
    eu cand ma plictisesc stau pe net pana imi ies ochii din cap si ma plictisesc acolo :))))

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu!